Search This Blog

Saturday 12 November 2011

jOm mAiN . .

u ols boring x ?? jom kita main permainan ni. .bez taw.  .auuummmm.  .miawwwww.. hehe..

jom main permainan ini:::

i) Pilih bulan kelahiran anda:
Januari - Aku cium
Februari - Aku gigit
Mac - Aku jilat
April - Aku peluk ...
Mei - Aku raba
Jun - Aku rogol
Julai - Aku pancut atas
Ogos - Aku pergi dating dengan
September - Aku tidur dengan
Oktober - Aku jolok
November - Aku telan air mani
Disember - Aku romen

ii) Pilih nombor hari jadi anda:
1 - iqram dinzly
2 - yusry kru
3 - david beckham
4 - anuar zain
5 - christiano ronaldo
6 - fizz fairuz
7 - azri af9
8 - zac efron
9 - enrique iglesias
10 - fizo omar
11- hazama
12 - aliff aziz
13 - brad pitt
14 - faizal tahir
15 - aaron aziz
16 - jhonny depp
17 - daniel radclife
18 - lotter
19 - zaquan adha
20 - aidil zafuan
21 - lionel messi
22 - adi putra
23 - ashraf sinclair
24 - justin bieber
25 - david archuleta
26 - remy ishak
27 - ashraf muslim
28 - awal ashaari
29 - kriss allen
30 - dato sheikh muzaffar shukor
31 - saheizy sam

iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:
Putih - Sebab aku sangap
Hitam - Sebab aku lapar
Pink - Sebab dia bagi
Merah - Sebab mak aku suruh
Biru - Sebab aku tak tahan
Hijau - Sebab aku baik hati
Ungu - Sebab nak rakam masuk youtube
Kelabu - Sebab bomoh suruh
Kuning - Sebab dia tidur
Oren - Sebab cikgu ajar
Coklat - Sebab aku tak tentu arah
Lain-lain - Sebab aku gay

No comments:

Post a Comment